tiistaina, elokuuta 02, 2005

Perikato


Aamulla menin pankkiin maksamaan laskuja - MISSÄ RAHAT OVAT? Paniikin jälkeen vedin syvään henkeä - kauan - nyt olen jo rauhallinen. Rahaahan se vain on. (Tai itseasiassa: ...ei ole.)

Pitkään suunniteltu Ähtärin eläintarha-missiomme siirtyi huomisesta hamaan tulevaisuuteen. Olisi kiva mennä sitten, kun saisi auringon takaisin ja kuitenkin olisi vähän viileämpää. Mission impossible?

Päivä on mennyt työpuoleen keskittyen ja artsuiluosio on jäänyt sikseen. Jonkin verran silakoista tiedottavaa toimintaa olen harjoittanut. Ja uusia LiveHerring-bannereita olen rakennellut: kaikkille eri tahoille pitää olla oman kokoisensa. Tulevia H. Silakan kutsuvieraitakin olen katsastanut. Tulevaisuus helpottaa, kun hoitaa sen hyvissä ajoin alta pois. ¬_¬ Hmph.

Jonkin verran olen rakennellut alzheimer-henkistä artsuiluani kuluvaan Henkevän Silakan näyttelyyn. Aina välillä, kun työlastin on pakko kaatua hetkeksi omaan mahdottomuuteensa. Toivottavasti valmistuu vielä tällä viikolla.

BBC6-asemani lähettää taas niin hienoa musiikkia, että hiusjuurissa asti tuntuu sähköä. Välillä vaivun katatoniseen tilaan. Vain tärinä jää. Sydäntä kipristää. Taitaa olla transsistoriradio.

Menkää nyt kaikki äkkiä ostamaan niitä ihania Hienoja Värityskuvia Beckeristä, niin saan jäätelörahaa.

Ei kommentteja: