torstaina, elokuuta 24, 2006

Dead Can Dance - The Arcane


The Bleed. 2006.

Uusi eheä minuuteni on löytymässä. Uuden uljaan ihmisen synty. Ilmoittauduin eilen joogakurssille ja tänään taijikurssille. Olen jo jonkin aikaa kärsinyt jonkinlaisesta ajan jäsentelemättömyydestä, joka on päässyt syntymään, kun ei ole viikonloppua erottimena työpäiväsarjojen välillä. Ajattelin alunperin, että jos aloitan maantantaiviikkoni joogalla ja päätän sen perjantaina taijiin, ehkä pysyn paremmin kalenterissanikin kärryillä. Mutta koska perjantain taijiin en mahtunut, menin torstaiseen moiseen - joten nyt on viikkoni nelipäiväinen ja viikonloppuni kolmepäiväinen. Käytännössähän tuo ei varmaan mitään työrytmiini vaikuta, mutta kyllä silti kolmen päivän viikonloppu kuitenkin kuulostaa lohdulliselta.

Henkistä kasvuanikin olen vaalinut: kesän aikana olen käynyt taidetoimikunnassa lukemassa moniosaista sanakirjaa ja olen nyt päässyt kirjaimeen E.

Voi tätä itsekehityksen määrää!

Auttakaa minua frankeeraamaan hänet.

- Avaruuden postiljooni, Aku Ankka -

Ei kommentteja: